Wednesday, December 7, 2011

Saya tensi

saye pelajar jarak jauh+online....yang kelasnye dlm 4 bln hanye 5 x (satu sem)...
untuk sem ni saya amik 3 subjek...
2 subjek, saya ok...1 subjek lagi.....saya teramatlaa tdk paham.....
sebabnye :
  1. saya tak focus...jadi saya x paham ape saya belajar
  2. subjek yg related sblm ni..saya dpt C
  3. saya sambil lewa.....selalu ngantuk dlm kelas
  4. bak kata husband saya....ada ke time keje tu..., nombor darab ngan huruf......mana ada?...jadi x yah susah nak pikio......(adeeehhh)
  5. sampai skang saya buta nk guna financial calculator + scientific calculator
  6. saya ada asimen yg nk kene siapkan...tp x bleh nk buat....
  7. saya berkira2, tak mau amik subjek ni ...jd saye akan rugi RM400 + saya kene tambah 1 sem lagi nak abiskan belajar + saye kene pgi cari MC
  8. saya tk bleh wat test ari tu....jadi saye confirm..carry mark saye rendah
  9. saye risau kalau saye seat exam tuk subjek ni, saya fail...maka bertimpa2 laa malang saya...kene amik lg nxt sem,+rugi 400+kene tambah lg 1 sem+CGPA yg skit tu akan bertambah2 sikit
  10. sbb saya dah bkira2 tak mau amik subjek ni..maka segalanye jadi payah untuk saye.....


No comments:

Post a Comment

let's share :